!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 کشاورزی: والیبال آسیا مقابل ایران چیزی برای از دست دادن ندارد

 

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال در حاشیه اردوی تیم ملی، گفت: تیم های آسیایی در برابر ایران چیزی برای از دست دادن ندارند.

 

آرش کشاورزی(چه عجب) در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: برنامه تمرینی منسجمی را پشت سر می گذاریم. تمرکز کادر فنی روی بدنسازی، تمرین سرویس و دریافت و تمرین تاکتیکی است. طبق رول معمول صبح‌ها بیشتر کار با توپ و سرویس دریافت داریم و عصر ها هم تاکتیک های دیکته شده را در قالب دو تیم مرور می کنیم.

 

وی افزود: خدا را شکر آسیب دیدگی‌ام رو بهبودی است فکر می کنم مصدومیت ناحیه کمرم بهتر شده است. تمرین‌های انفرادی خود را هم زیر نظر پزشک انجام می دهم. به نظر خودم خیلی بهتر شده ام و می توانم به روزهای ایده آل نزدیک شوم.(ایشالا)

 

ملی پوش والیبال ایران خاطرنشان کرد: امروز اردوهای تیم ملی در شرایط خوبی انجام می شود. بازیکنان در همه رده های سنی انگیزه زیادی دارند تا پیشرفت کنند. به هر حال انتظار مردم هم از والیبال بسیار بالا رفته است. تیم‌های آسیایی شناخت خیلی خوبی از والیبال ما دارند. قطعا و مطمئنا نقطه ضعف های ما را آنالیز می کنند. همین موضوع قدری کار را سخت می کند زیرا می دانیم تیم های آسیایی در برابر ایران چیزی برای از دست دادن ندارند.

 

کشاورزی یادآور شد: والیبال ایران نمایش بسیار خوبی در لیگ جهانی والیبال داشت. مطمئنا انتظار مردم و مسئولان از والیبال ایران بالا رفته است. همه ما باید تلاش کنیم تا باز هم والیبال ایران در مسابقات مختلف رو سفید شود. ما برای خوب بازی کردن به میدان می رویم. اگر خوب بازی کنیم نتیجه هم خواهیم گرفت.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر تمام تلاش خود را به کار می بندم تا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به روزهای آرمانی خود برگردم. به نظر خودم شرایطم بهتر شده در حد انتظار مربیان هم کار می کنم اما باز هم دوست دارم بهتر شوم و در کار خود پیشرفت داشته باشم. 

بچه ها حالا فهمیدم ارش مصدوم بوده که تو تیم ب هستش اما چرا یه خبر ندادن

من فک کردم بهترین دریافت کننده ایران بی انگیزگی موجب شده که به الف دعوت نشه واقعا نمیدونستم

راستی بچه ها این اهنگ وبم جدیدترین اهنگ یاس وآمینه به اسم آمین


 

بچه ها این عکس بهترین سرویس زن ایرانو ببینید

4تاییییییییی هااا 4تاییییییی ها فرهااااادمجیدی هم اسم داداش فرهاده اخی

بزن لایکوووووووبه افتخار داداش فرهاد استقلالی الان پرسپولیسیا یه حس سوختگی ندارن؟؟؟؟؟؟؟

اقای موسوی شمادیگه چرا لنگی هستین سلیقه تون درحد صفررررررررررره

بچه ها من یه خواهشی دارم جدا از کری خونی لطفا فردا برای برد استقلال دعاکنید چون استقلال تهران دیگه نیس

استقلال ایرانه نماینده کشورمون برای سربلندی ایران دعاکنید میدونم حتی پرسپولیسیای بامعرفت ارزوشون سربلندی ایرانه

اما اون حسودایی که چشم ندارن ستاره های استقلالو ببینن واقعا براشون متاسفم

 



[ 29 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 11:52 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 350212
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ